Tanúsítvány kezelés

 

Tanúsítványokkal kapcsolatos tudnivalók:

A megkapott tanúsítványokat kérjük, mind a munkavállalóval a tanúsítvány jobb oldalán középen „Tanúsított személy aláírása”, mind a munkáltatóval a tanúsítvány hátoldalán a „Munkáltató aláírása” résznél (nem a táblázatba) aláíratni!

Aláírás után kérjük postai úton, vagy e-mail-ben megküldeni a másolatot!

A tanúsítvány hátoldalát (a táblázatban) évente, az évforduló (Tanúsítás kezdete) lejárata előtt ismételten a munkáltatóval igazoltatni kell, és a saját profilba feltölteni, vagy postai úton, vagy e-mail-ben szükséges megküldeni a másolatot. Legkésőbb az évforduló (Tanúsítás kezdete) előtt egy nappal.

Ha nem történik meg az igazolás 1 éven belül, a tanúsítottnak egyszerűsített vizsgát kell tennie, hogy érvényes maradjon a tanúsítványa.

Az 5. év lejárata előtt szükséges: hosszabbítási díj megfizetése és az eredeti tanúsítvány, valamint egy éven belüli szemorvosi vizsgálat megküldése.

A 10. év lejárata előtt szükséges: továbbképző tanfolyam elvégzése és sikeres vizsga letétele.

MAROVISZ Személytanúsítási Iroda

Cím:      1191 Budapest, Üllői út 206.
E-mail:  info@szemelytanusitas.hu

Irodavezető

Bartos Zoltán
Tel:      +36 20 3622508
E-mail: bartos.zoltan@szemelytanusitas.hu

Személytanúsítás szervező

Bartos Éva
Tel:      +36 20 3622906
E-mail: bartos.eva@szemelytanusitas.hu

Ügyfélfogadás

Telefonon:      H-P: 9-17 óráig
Személyesen: H-P: 9-17 óráig
Hibabejelentés: support@szemelytanusitas.hu

.